ALIŞAMADIM    

                 1996- Temmuz

Güneşi kutuplardan

Yıldızı gözlerinden derlemek isterdim sevgiyi.

Ak düşlerde kararan umutları beyaza çevirip,

Çiçekli bahçelerde demli bir çay içmeyi,

Ay ışığı senfonisinde sabahı düşlemek isterdim.

Hüzün olmayan gözlerden,

Yüreklerdeki masumiyetle,

Yalansız sevgiler isterdim.

 

Ne olurdu beni bir anlasan.

Bir gün olsun gözlerinle konuşsan,

Senden alabildiğine sevgiler isterdim.

Sonra bir şey olurdu inanamadığın.

Kara kışlar bahara dönerdi bir anda.

Her gün bayram olsun isterdim.

 

Sahi adı neydi bu çelişkinin adı?

Nefret mi, tutku mu?

Dalga mıydı gel-gitlerde.

Aşk biraz hayal mi, yalan mıydı ne?

İnan bana yapmacık sevgili

Sahte ellerini hiç sevemedim.

 

Ben sevginin gözlerinden baharı,

Karakış ortasında yazı,

Geceler gündüze karışınca,

Ellerinden alabildiğine sevgi isterim.

Ondan yalancı sözlere,

Sahte gülüşlere bir türlü alışamadım.

 

 

 

Hatice Elveren Peköz

 

 

 

Bir Cevap Yazın

