BİR ŞANS DAHA

              1998

Bu karmaşanın içine düşeli,

Notlar düşüyorum seyir defterine.

Düşman tarlasına da olsa,

Çiçekler ekiyorum al beyaz.

Giyotinler kırılsın,

Savaşların sonu gelsin diye,

Sevgiden zırh giydiriyorum sevenlere.

Baharla özdeş olmuşçasına,

Gözü kapalı dalıyorum yaşanın içine.

Küçük mutlulukları armağan etmek için kendime,

Gelincik tarlarından geçiyorum.

Varsın düşler yalan,

Yalan bir gerçek olsun yaşam.

Notlar düşüyorum seyir defterine…

Küçük umutları armağan etmek için kendime,

Bir şans daha veriyorum kendime.

İsterse yalan olsun aşk,

Gerçekler ölümün başlangıcı olsun…

 

Hatice Elveren Peköz

 

Bir Cevap Yazın

