BİR SEVİ  

             1996

Önce dünyama düşün girdi

Seslendi ta uzaktan

Seni tanımadan önce

Öylesine sevmiştim çoktan

Sevecen, sıcacıktı yüreğin.

Senin en çok davranışını sevdim

Her şeyiyle sevgi dolu kalbinle,

En çok da çocukları sevişini sevdim.

İşte o gün masumiyeti gördüm gözlerinde.

Güneşin doğuşunda taa ufuklarda,

O içindeki anın özlemini sevdim.

Ben seni gördüğüm an,

Mağrur asil duruşunu sevdim.

Oysa suskun duracak gibiydi yüreğim.

Varlığın yaşamaya neden olurken,

Her haliyle sevgi dolu olan,

Sevgiye adanmış yüreğini sevdim.

 

Hatice Elveren Peköz

 

Bir Cevap Yazın

