CAN DAMARI 

  1988

Ben küçük kelebek

Kanadım yok uçmaya…

Yaşama dönmem için,

Yaşam kaynağından sevgi,

Biraz umut, özgüven verin,

Yeniden yaşamaya…

 

Ben küçük filiz

Güvenim yok dünyaya,

Dal budak salmam için,

Biraz cesaret verin,

Sevgi verin biraz da,

Yeniden güç bulmaya…

 

Ben küçük tohum,

Erişemem toprağa…

Yaşamdan yana bir umut,

Küçük bir fırsat verin,

Emek verin biraz da…

 

Ben küçük fidan;

Sürgünler veririm yaşamdan yana…

Ya da gelin siz benden önce;

Tırtılın içindeki sıvıyı kelebeğe,

Toprağın öz besi suyunu tohuma,

Can damarlarına damıtmak için,

Sabırla umut, sevgi verin,

Bir tutam zaman verin biraz da…

 

Hatice Elveren Peköz

 

 

Bir Cevap Yazın

