UYANMAK İSTEDİM

         1995

Bir düş görmek istedim,

Sevgiyi duyduğumda.

Uyuyup uyanmamak istedim.

Adınla bir şiir yazmak istedim

Heceler dolaşıp durdu dilime

O an yakmak istedim…

 

Bir düş görmek istedim.

Seninle her yağmurda,

Sevginle ıslanmak istedim.

Denizde dalgalarla coşmak,

Sahiller boyu yürüyerek,

El ele koşmak istedim.

Kucak dolusu mavi göğü

Geceye asmak istedim…

 

Bir düş görmek istedim.

Güneşin ışıkları kış ortasında,

Saçlarıma değsin istedim.

Yağmurlarda nefes nefese koşmak,

Çığlık çığlığa haykırmak istedim.

Ansızın geldiğin anda,

Tüm kâinat sussun istedim.

 

Bir düş görmek istedim.

Senle düşsel ülkeye,

Aşk ütopyasına gitmek istedim.

Uçurtmaların kanatlarında,

Uçuşan kelebekler gibiydi yüreğim.

Ta bulutlara dokunmak istedim

Kuşlara yoldaş, sana eş,

Ellerinden alabildiğine

Sevgi istedim…

 

Ben böyle düşte, hayalde gezerken

Sahi sen gerçek miydin?

Öyle asılı dururken gökyüzüne yüreğim,

Gerçek sevgi sende miydi?

Öyle ise bir damla ver istedim.

Bak gözlerim yağmur yağmur.

Yağsam gözlerim yüklü bulut olacaktı.

Gözlerim ise hala seni aramaktaydı.

Seni aramaktan yorgun,

Umutla uyanmak istedim…

 

Hatice Elveren Peköz

 

 

Bir Cevap Yazın

