YANIBAŞINDA

       1995- Temmuz

Tuttuğun kalem olsam

Yüreğine yazsan beni

Çağlayan bir nehir gibi,

Yaşam boyu sana doğru çağlayan.

Bir tek ben olsam…

 

Tuttuğun bir el olsam

Dostça sana uzanan

Bağrına bassan beni

Soluduğun hava gibi

Yanı başında yaşayan seni,

Yalnız ben olsam…

 

Tuttuğun dilek olsam

Allah’tan dilesen beni

Kabul olan dua gibi

Yanı başında yalnız ben

Varlığınla yaşayan seni,

Bir tek ben olsam…

 

Tuttuğun kalem olsam,

Sayfalara yazsan beni…

En güzel mısralar gibi

Yalnız sana yazılan.

Çocuk olsam çok sevdiğin

Yanı başında tek sevenin,

Yalnız ben olsam…

 

Hatice  Elveren Peköz

 

Bir Cevap Yazın

