YOLLARDA 

Hatice Elveren Peköz

             1996

 

O gün yine yollardaydım.

Seni o yollarda bulduğum,

Kaybettiğim şehirdeydim.

Aradım yalnızlaşan kalabalıkların içinde.

Sanki her yerde sen,

Herkes sana benziyor,

Her sima biraz sendin.

 

Umutların yittiği yerde yine yollardayım.

Seni bu yollarda tanıyıp

Bu yollarda kaybetmiştim

Bir şehrin sokaklarda her gün aradım seni.

Her caddede sanki sen,

Her köşe başında sen vardın.

Sanki çıkıverecektin aniden

Sarılıverecek missin gibi ellerime…

 

Artık bu yollarda yoksun…

Her yolcudan seni sorar,

Her durakta bekliyorum.

Bir bilebilseydin beni,

Neler yaşadığımı bir görsen;

Nasıl da solar bahar çiçeklerim.

Duysan çığlıklarını yüreğimin,

Dünyanın bir ucunda da olsan,

Bu yollara düşer,

Bu yollarda âşık olurdun.

Her yolcudan bir öykü yazar,

Her durakta şair olurdun.

İnsan bir düşmeye görsün bu yollara,

Bu yollarda kaybolurdu…

 

Hatice Elveren Peköz

 

*****

YILLARI SALLA GİTSİN            1995

 

Sonu gelmeyen doğum sancısıdır aşk,

Zamanla dayanılmaz olan…

İçimizdeki çocuğun yaşama dönme sürecidir.

View original post 94 kelime daha

Bir Cevap Yazın

